utorok 30. októbra 2012

Ako čierna labuť, ktorá závidí iným biele kridla...

V poslednom čase sa cítim... zvláštne. Neviem či existuje nejaké slovo, aby som to popísala... :-) Znovu mám tú "náladu" nechať všetko len tak a odísť. Ďaleko. Našťastie dnes začali prázdniny - aspoň jedno pozitívum :) Lebo pri tej škole nemám čas na nič. Celý týždeň sa v kuse len učím, nemám ani čas zobrať si do ruky knihu, uvariť si čaj a len tak oddychovať -_- To by som chcela asi veľa... To môže aj za moju neaktívnosť, tu, na blogu.
Tiež ma vytáča naša stužková - už aby bolo po nej. Nikdy neorganizujte stužkovú, lebo prídete o nervy! :D
Týmto článkom chcem popriať všetkým mojím menovkyňám, všetko najlepšie k meninám ;)


P.S. užite si prázdniny, aj keď uletia strašne rýchlo...



Táto pesnička je dokonalá... hlavne tá časť čo spieva Alicia - stojí za to si to vypučiť! :)

She’s walking on fire
+ aktuálne fotky ;)

 Nová farba vlasov ;) Obrázok trošku skresluje...
Dnešný meninový darček! "Sestrička, keď levanduľa prevonia Tvoje dni, splnia sa Ti aj najtajnejšie sny.

A ešte od sestričky prsteň a sovičku :)

A od rodičov, anjelika, okrem iného :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...