nedeľa 14. októbra 2012

The Vampire Diaries

Konečne v piatok vyšla prvá časť štvrtej série upírov! Dostala som sa k nej síce až dnes ale WOW. Hneď prvá časť  a toľko sa tam toho odohralo. Je tam Tayler ♥ A chudáčik môj Damon.. Som team DELENA, takže z konca som bola trochu sklamaná, že hneď prvá časť a Elena je so Stefanom. Ale, no priznajme si, stále bola za Stefana a Damon nič. Nechcem to moc rozpisovať čo sa udialo, ak to číta niekto kto to nevidel. No uvidíme ako to bude pokračovať, ale jedno je isté a to, že sa veľmi teším na ďalšie časti!


Tak isto sa teším aj na Pretty Little Liars! Halloweensky špeciál je už za 9 dní a som veľmi veľmi zvedavá :) Tak veľmi chcem vedieť, kto ej  -A, ale to by znamenalo koniec seriálu, tak radše budem v napätí a nech sa to pekne celé zamotáva! :) A úprimne už ani len netuším kto by to mohol byť, len dúfam, že nikto z hlavných hrdinov, keď sme sa dozvedeli, že Toby je v -A týme, tak to bol šok. Ale v týchto seriáloch urobia aj nemožné, takže si nemôžem byť istá ničím :)


Toto sú moje dva najobľúbenejšie seriály, a dokázala by som ich pozerať dookola ;)
Och zajtra znova pondelok, veľmi dúfam, že tento týždeň ubehne najrýchlejšie ako sa len dá! :( Už nech sú práázdniny :) Sima

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...