piatok 4. januára 2013

Demi Lovato


alebo aj Demetria Devonne Lovato. Táto 20 ročná americká herečka, speváčka a textárka mi učarovala.
Keď bola ešte Disney hviezdička, moc som je neregistrovala, až tak neskôr som ju začala mať rada. Preslávila sa filmom Camp Rock, kde si zahrala hlavnú úlohu. Hrala v Sony vo veľkom svete,  zahrala si aj v Prison Break alebo v Grey's Anatomy. Vydala tri albumy z tho jej najnovší je Unbroken.

Úprimne neviem kedy som ju začala obdivovať, ale musím povedať, že teraz som na jej hudbe priam závislá. Milujem jej pesničky, štýl, úsmev, videá, jej valsy... Proste ona je pre mňa vzor a zbožňujem ju. Podľa mňa je veľmi pekná a má úžasný hlas!!!
Keď som sa dozvedela, že bude v xFactore bola som celá bez seba a pozerala som to iba kvôli nej.
V roku 2010 Demi ukončila svoje turné a nastúpila do liečenbého centra, kde sa liečila z bulímie a zo sebapoškodzovania. Liečenie ukončila v roku 2011 a urobila rozhovor pre stanicu ABC, kde hovorila o svojom živote, ako ju šikonovali, trpela bulímiou  že sa od 11 rokov reže. Tento dokument s názvom "Stay Strong" vyšiel aj na DVD a musím sa priznať, že keď som to videla prvý krát, neubránila som sa slzám. je to vážne krásne a ten kto má Demi aspoň trochu rád, odporúčam mu to pozrieť. Vlastne v tej dobe vyšiel aj jej album Unbroken, ktorý poukazuje na to, že je stále tu a že je lepšia ko kedy koľvek pred tým. Demi si dala na svoje zápästie vytetovať "Stay Strong" aby zostala silná a abz si zakryla svoje jazvy.
Demi je známa tým, že si rada farbý vlasy, prešla už čiernou, červenou, všetkýmý odtienami hnedej, blond s modrými alebo ružovými pramienkami.
Jej make-up je perfektný, aj keď to už občas preháňa.
Ona je pre mňa vzorom, zbožňujem ju, jej pesničky. Myslím si, že je to veľmi krásne dievča a že nádherne spieva :) ♥
Moja obľúbená pesnička! ♥

Niečo z jej vystúpení

A teraz obrázky :-))
 
 
 
 Moja oblúbená fotka :D
 
Jej najnovšia fotka

 Demi je závislá na tetovaniach má ich už dosť vela :)

 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...