piatok 1. februára 2013

Giveaway #2

Vieme, moc času sme tu teraz netrávili, ale bolo pred polrokom, teraz sa to zmení... A chceme začať tým, že sme urobili druhú Giveaway a budeme radi, ak sa zapojíte :)
Tento krát sme vybrali knižku - Zlatokopky od Tasmina Perry. Knižku som čítala, zaujala ma, sú tam skvelé opisy a aj dej a aj recenzie sú na ňu dobré :) Knižka je po česky, ale mňa to nejako neodradilo

  Takže, ak by ste si prosili túto knižku stačí:
1. sledovať náš blog
2. napísať nám vašu e-mailovú adresu
Keď že máme obe vo februári narodeniny, rozhodli sme sa, že víťazke dáme aj malé prekvapenie, ale čo to bude, sa dozviete, až keď to vyhodnotíme :)
Giveaway trvá do 20.februára! :) A platí ako pre slovenské blogerky, tak aj pre české ;)
(ak ste na blogu dve - môžete sa zapojiť obe!! :) )

11 komentárov:

  1. Jé to jsem nečetla:)
    sleduju:)
    abowforastyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo a Simi ten TAG si klidně půjč:) a děkuju za milé komentáře:-*

      Odstrániť
  2. Vypadá zajímavě! :)
    Sleduju
    hudcovalucie@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) :) Sisa.hutanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 26nikolka26@seznam.cz
    sleduji..
    knížka vypadá zajímavě a moc ráda čtu, takže by mě výhra moc moc potěšila..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. deev188@gmail.com
    :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. simabirova@me.com
    Knižka vyzerá naozaj zaujímavo podľa toho, čo som čítala na nete. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. woow wooow chcem vyhrať!! milujem knižky! :) a dokonca aj ja so sestrou oslavujeme narodeniny vo februáry.. a dokonca ja ešte aj meniny :) pozdravujem vás a už teraz vám želám všetko najlepšie ;-)
    sledujem a môj mail je veronika.zorska@centrum.sk
    držím si silno silno prsty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aj ja mám narodeniny vo februáry (5.2.) :) tak vám želám všetko najlepšie .. tá kniha je ozaj zaujímava :) ... Maketeddyup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...