streda 17. októbra 2012

Halloween

Hnevám sa! Na všetko, na všetkých, na celý svet! :D zveličujem... Ale vôbec nemám voľný čas, od nedele som sa nedostala k tomu, aby stránka konečne nejako vyzerala. Tá škola ma raz zabije... :/ Našťastie sa nemám na zajtra nič učiť (neverím), tak chcem popracovať na stránke :)
Ako prvé Vám chcem dať do pozornosti tieto skvelé cukríky. Obyčajné JOJO, ktoré ma oslovili v Tescu. Hneď som si ich kúpila :) A boli mňa, ale asi ako väčšina jojo cukríkov. Strašne chutné sú tie tvary, lebka, pavúk, sieť a tak :))





No a hneď som si vyhrabala tekvicovú sviečočku a hneď som ju zapálila, urobila som si pred - Halloweensky večer :D Ale tento rok sa na Halloween teším a nie len pre to, že deň pred tým mám meniny, ale preto, lebo idem s kamoškami na Halloweensku párty! Ešte len vymyslieť za čo pôjdem a ide sa! :))

Pokúsim sa popracovať na stránke a možno pridám ešte jeden článok, lebo sestra je neaktívna :D

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...