pondelok 22. júla 2013

Birthday

Ahojte!

Určite ste dnes niekde čítali,že dnes oslavuje svoje 21. narodeniny Selena Gomez.
Takže všetko najlepšie. Vôbec by som nepovedala,že má 21 rokov,príde mi tak na 17-18 :D

Jeden čas som ju mala za "idola" ale potom mi začala až vadiť a spravila som si na nu vlastná názor- nie preto,že chodí/chodila s Justinom :D tento album (Star dance) sa mi ale páči. Asi najviac páči penička Love Will Remeber ale v jednej verzii má strašne uprravený hlas,takže som zvedavá ako to vytiahne na živo, pretože podla mna na živo spievať nevie. Chcela by som ísť na nu do Viedne ale nikto nechce ist na jej koncert ale možno nejakú kamaratku este prehovorím :D

Ešte spomeniem,že na svoje narodeniny zverejnila zrejme neoficialny klip ku peničke Birthday s nového albumu,v ktorom sú zostrihané videa s jej slavy. Neviem prečo, ale pripomína mi to klip ku pesničke We can´t stop od Miley Cyrus :DD




Spomínaný klip k pesničke Birthday



Ešte som chcela spomenúť,že dneska sa narodilo prvé bábätko princovi Wiliamovi a Kate- chlapček.
Určite to viete,všade to píšu a dávajú. Príde mi to trošku prehnané,že ludia stanuju pred nemocnicou ale pripomína mi to mňa a Justina,tiež som prežívala niečo podobné :DD
Každopádne im gratulujem, som zvedavá aké mu vybrali meno :)

P.S.
Slubované članky budu tento týžden, ale pokazil sa mi notebook takže som to nemala kde napísať.
Zajtra pridám článok a potom sa zameriam na tú dovolenku:)

xoxo
   Natally



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...