piatok 30. novembra 2012

Večnosť

Neodolala som a musela som napísť aj ja príspevok o Twilighte!(ako keby ich všade nebolo málo)
Dnes som na tom konečne bola. Veľmi vela som o tom počula -aká ej to krásne, skvelé, úžasné, ale aj aké je to zlé a tak.. Proste obe strany!Musím povedať, že som zostala prekvapená.

Milo! Bolo to krásné. Úžasn, vážne odporúčam pozrieť!!! Trošičku sa to líši od knihy a musím sa priznať, že vo filme sa mi to páčilo omnoho viac :))
Takže len toľko, že ak váhate či ísť alebo neísť, odporúčam ísť ;)
TOTO stojí za vypočutie. je to pesnička, ktorá hrala na konci v Twilighte, ale ja som ju počúvala už ovela skôr, pretože je krásna! :)


2 komentáre:

  1. Mě se to taky hrozně líbilo! Škoda, že už to byl poslední díl..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já zbožňuju celou twilight sagu a ani rozbřesk druhá část mě nezklamala. V kině jsem sice nebyla ale už je to na netu v celkem ucházející kvalitě, takže jsem to viděla už třikrát :D.. nojo jsem blázen

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...