pondelok 24. decembra 2012

Vianoce

Milé čitateľky, aké ste mali Vianoce? :) Mne sa tento rok páčili, konečne boli Vianoce na snehu :-) Popoluška pozretá, tak som prišla dať článok! :-)
Tento rok som asi veeľmi počúvala, pretože som dostala nový mobil. Po pravde mi končila viazanosť, tak pre to som si yvbrala nový. vybrala som si Sony Xperia miro a je úžasný!! :)
Len je to trošku veľký nezvyk prejsť z qwerty klávesnice na dotykovku, ale dúfam, že si rýchlo zvyknem,
Dostala som aj môj milovaný Shamballa náramok. Špirálu, knižky, tričko :-) Som až nadmieru spokojná aj s darčekmi aj celkovo s týmito Vianocami.

Čo ste podostávali vy? :) A ako hodnotíte tohto ročné Vianoce? :)
Tie darčeky v pásikavom papierzy sú odomňa :D až teraz, keď vidím fotku som si uvedomila kolko ich bolo :)


naša spoločná, rozmazaná :/

Stromček!! :)

Som narcis, čo už :D :P

učíme sa ťukať! :D :D



3 komentáre:

  1. Krasne fotky ... ;) .. Fotak na mobile samozrejme vyslusame v piatok ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno teším sa! :) je že vraj veľmi kvalitný!! :D :)

      Odstrániť
  2. Strašne zlaté ste a pekný stromček :) na mobil si zvykneš ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...