piatok 1. februára 2013

What's new

Chcela by som sa Vám pochváliť s mojími novými vecami ;)

1. Sako

Chcela som silno červenú - ale nikde nebola. A keď bola tak za nehorázne veľa korún! :D Potom, celkom náhodou som natrafila na toto sako a zaľúbila som sa. krásna farba a dokonca aj vznútra je krásne, tie vtáčuiky nemajú chybu. kupovala som ho v Resserved - 17 €

Vyzerá pokrčene, ale ono je také samožehliace - ak si ho fáte na seba je ako vyžehlené! :)
 

 2. Šaty

Áno, ďalšie šaty akoby som ich nemala dosť! :D Chcela som veľmi jedny čierne, ktoré boli tiež v predu kratšie a vzadu dlhšie, ale neboli... A potom sme s kamarátkou natrafili na tieto a sú krásne. Foťák tú farbu trošku skresluje, ale sú naozaj zaujímave :) Plánujem si ich dať na oslavu svojej 19-tky :)
Calliope - 8€




Haha, ladím s postelným :P :)

 3. Prsteň

Druhá závislosť okrem šiat sú prstene! A krížikový som chcela už strašne dlho, ale nikde som ho nevedela nájsť... Tento som objavila v Gate za 2 €


 4. GlissKur

 No tak moja posledná záchrana pre vlasy. Sú tak zničené a nič mi nepomáha. Chcem ešte vyskúšať toto a ak ani toto nezaberie, tak sa zverím do rúk kaderníčke a pôjde hodný kus dole.. :-/ Uvidíme


2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...