pondelok 5. novembra 2012

Holidays

Utiekli síce rýchlo, ale boli skvelé :-) Išli sme na dušičky k babke a tam som sa stretla s dvoma kamarátkami - Mimou a Sisou a sesternicou, ktoré som dosť dlho nevidela. Bola som na tej Halloween party a nakoniec som bola Minnie Mouse! :-) Prikladám aj fotečky z prázdnin, aj ako sme vyzerali na Halloween. musím povedať, že som sa zasmiala a zabavila. Celkovo bol minulý týždeň skvelý! Som zvedavá na tento víkend keď že mám stužkovu!!
Btw. dotazník a ďalšie článočky zajtra (dúfam) idem si vyplniť oznamká :-) A pridám ešte jednu sériu z leta :)

 Minnie :-)



Už pripravené ;)

 v trolejbuse



Takto nam bolo dobre :)





Momentka!! :)


"Je pekné byť dôležitým, ale dôležitejšie je byť pekným " :DD
A všetky tri pohromade :-*

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...