štvrtok 8. novembra 2012

Pár slov

Som zlá blogerka, ja viem -_-. Design je na bode mrazu, článok pridám raz za čas... Zmení sa to, v sobotu mám stužkovú, tak potom už budem mať viac času, tak to tu rozbehnem a aj Natally poviem, že môže občas pridať článoček a nie len ja :)
Úprimne sa na sobotu teším, kto by sa netešil, ale trošku sa aj obávam, v podstate sme si celý program dokopy ani nenacvičili... :D ale hádam to bude dobré ;) veď ako sa hovorí "Navždy sa zachová, v pamäti stužková..." :)

Áno sľúbila som fotky z prázdnin a aj anketu, tak zatiaľ hádžem fotky. Užite si víkend, dúfam, že ja si ho užijem naplno :-)


 Fotky sú ešte z jesenných prázdnin, ked sme boli v jeden večer na horúcej čokoláde s mamou, babkou, sestrou (Natally) a bratrancom. Na fotkách je Natally, bratranec a ja (tá v modrom) Dostali sme penofúzy ku kofole a o zábavu sme mali postarané ;) :-P





Rodinka úžasných :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...